Cheatday

Idag är dagen jag släpper lös med kosten :| Iaf på kvällen, blivit torskgryta med potatis och sen köpte ju Danny inte en liten påse naturgodis. Vårt naturgodis kostade 150kr så ni kan ju tänka er hur mkt de blev :S Men kommer inte orka allt idag men då blir det två dagar med onyttigt som vanligt. Sen va de ju naturgodis i veckan med haha. Aja, jag fortsätter gå ner så antar hag kan äta detta ibland :P
Längtar till imån! Då kan jag träna och det ska va fint väder imån med antar jag så ska försöka sola lite med :)

Ha en fin lördagskväll!







Kommentarer
Malin

Hej! Du är grym, ger en mycket insperation. Har själv två barn och försöker få en tränad kropp så försöker vara på gymmet 3-5dagar i veckan men det är inte lätt efter gravidkilona och allt som kroppen gått igenom. Men din blogg ger en vilja och insperation till att lyckas så nu skall jag bli bättre med både kost och träning så får vi se vad som kan hända :) tack för en bra blogg!!

Svar: Hej! Tack så mkt :) 3-5 dagar är väldigt bra med och räcker gott o väl:) lycka till!
Malin

2014-04-27 @ 06:01:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0