Dag 11

Vilken dag! Känns som jag suttit med instagram hela dagen. Fått hur mkt respons somhelst. Väldigt kul och peppande :) Men såklart har jag sån otur att han som gjorde en shoutout på hans sida som har 390k följare skriver fel namn!! Han missar understrecket, så snopet. Men jag har iaf fått 400 nya följare idag, så kul att andra kan bli så motiverade av mig, flera mammor har skrivit de nu fått motivation att börja träna igen, de kan se vad man kan åstadkomma. 


Körde rygg,biceps och cardio idag. Solen sken in på gymet så svettades som fan! Men det blev ett bra pass iaf som vanligt :P


Frukost: gröt

Lunch: 2 quornfileer med matvete och broccoli

Mellanmål: kvargröra+finncrisp

Träning

Middag: äggröra och broccoli

Kvällsmål: kaseinpudding


Kommentarer
Sandra

Hej
Du är såååå grym. Vilka vikter ligger du på ungefär?!

Svar: Det är väldigt olika beroende på övning :) men tar tex 10-12kg på biceps curl med hantlar, 20 kg i sumosquats, 20 kg i hantelrodd, 35 kg i cable biceps curl. 130kg benpress, 45-50 kg i ryggmaskinen. 35kg i liggande legcurl
Malin

2014-04-03 @ 21:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0