Dag 14

Två veckor har gått på deffen. Hur tycker jag det har gått hittills? Sådär. Utmaningen att äta nyttigt o ta bort onyttigheterna nästan helt har väl misslyckats på helgerna, men det har ändå minskats. Men all mat är jag väldigt nöjd med, småäter inget och äter kalorisnål. Och det märker jag på min kropp, magmusklerna syns väldigt mkt igen och jag har tappat vätska. 

Jag blir så glad när jag ser mina resultat i spegeln, rätt sjukt hur mkt det påverkar ens välmående att va nöjd med sin kropp, men jag känner mig stolt, stark, fit och vill bara fortsätta så som jag gör. Jag har inte missat ett enda träningspass för jag inte orkat eller haft lust, i 7 månader har jag varit 100% hängiven till gymet och inte svikit det nån gång, destu längre tid jag tränar destu mer vågar jag tro detta kommer fortsätta att vara en livstil. Men vet att man tillslut kan tröttna och komma ifrån det. Men då är det ett beslut jag tar då. 

För en gång skull hade jag tålamod när jag körde crossmaskinen. Blev - 600kcal, triceps och mage idag!


Frukost: kvargröra

Lunch: tacofärs med matvete, broccoli/sojabönor och tacosauce

Träning

Mellanmål: proteingröt

Middag: quornfärs med lite pasta och sallad

Kvällsmål: dudududuun.. Popcorn och kesellaglass och granatäpple

Jag och Danny ska göra nåt som vi aldrig gör längre, titta på film och äta gott. Ska se baksmällan tre som fanns på netflix :) Får hoppas han är vaken halva filmen iaf. 





Kommentarer
Anonym

Är det bra att deffa? Och varför gör man det och hur länge ska man deffa för första gången och vad ska man ta?

Svar: Hej! Här är ett inlägg jag skrivit om deffning och vad man bör tänka på :)

http://belovely.blogg.se/2014/march/deffa.html
Malin

2014-04-06 @ 19:58:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0