Dag 22

Usch mår jätteilla, gjorde det igårkväll med. Sen känner jag mig öm i hela kroppen har har lite ont i halsen :( Ömheten kan ju va all träningsvärk, hela ryggen är öm sen i förrgår. Får hoppas man mår bättre imån. 

Idag tränade jag axlar, mage och cardio. Blev ett bra pass och invigde ju mina nya träningskläder. Älskar när man köper nåt som man känner verkligen sitter bra! Jag känner typ att jag inte vill köpa andra byxor än wrup, så skönt det finns så mkt färger och modeller att välja på :P Vill ha aaallt!!

Dessa sitter tajt precis under skinkorna så de trycker in där, är ett annat sorts tyg. Sen är de lagom höga, nästan alla mina träningsbyxor går över naveln. En annan sak som är bra är att det är gummi på insidan så de inte glider ner lika lätt. Väldigt bra kvalite och de är värt varenda öre! Blev också förvånad över kvaliten på linnet, va såndär tunt och följsamt material som va väldigt stretchigt, det gillas! Nackdelen är bara att vitt blir lätt smutsigt så får tvätta den efter ett pass.


Frukost: gröt

Lunch: quronfile med ris, aji och broccoli

Träning

Mellanmål: kvargröra

Middag: proteinpannkaka med kvargröra

Kvällsmål: antingen en questbar eller Kaseinpudding :P


Kommentarer
T

Vilken storlek har du i träningstightsen? Sitter de väldigt tight eller "lagom"? :)

Svar: De sitter tajt men de är väldigt stretchiga, de trycker lixom in på rätt ställen ;)
Malin

2014-04-15 @ 22:11:00
Annika

Vilken storlek har du?
Tycker de är riktigt snygga och vill beställa själv.
Sitter riktigt snyggt på dig.
Du är verkligen en inspiration till träning, har själv börjat efter jag läst din blogg.

2014-04-16 @ 14:59:14
Annika

Vilken storlek har du?
Tycker de är riktigt snygga och vill beställa själv.
Sitter riktigt snyggt på dig.
Du är verkligen en inspiration till träning, har själv börjat efter jag läst din blogg.

Svar: Jag har min vanliga storlek, xs :) tack så mkt. Älskar detta märket!
Åh vad kul att läsa att jag inspirerat dig till träning :)
Malin

2014-04-16 @ 14:59:30
E

Vad har du i din kvargröra? Och hur gör du kaseinpudding? :)

Svar: Jag har 250g icas lättkvarg med lite proteinpulver och tinade bär. Kaseinen köper jag från mmsports och man blandar ut den med mjölk eller vatten till lagom konsistens :)
Malin

2014-05-01 @ 12:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0