Dag 23

Sjukt det snart gått en månad av deffen. Jag känner mig egentligen nöjd med min kropp nu men jag kommer fortsätta ligga på ett underskott för att se hur kroppen reagerar :) 

Blev ett sent inlägg idag, har haft så mkt bilder att fixa, fotat hur mkt som helst. Tar evigheter. Har gjort massa inlägg i bloggen så jag kan fixa med lite annat imån. Tar många timmar i veckan att skriva alla inlägg. Men det är så kul att ha en blogg där man kan skriva av sig och dokumenteta saker :) 

Impnbitti kommer iaf en superhärlig video på Vincent upp. Kan inte sluta le när jag ser/hör den :)



Frukost: gröt

Lunch: matvete, quornfärs, broccoli och tacosauce

Träning: triceps, biceps, mage och cardio

Mellanmål: kvargröra

Middag: fylld paprika med quornfärs i ugn och en sallad

Kvällsmål: kaseinpudding med bär



 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0