Dag 25

Kändes som jag tränade hela eftermiddagen idag, eller jag gjorde nog nästan det. Blev nog 2.5 timme. Körde ben, rumpa, nedre rygg, mage och crosstrainer. Imån hinner jag inte träna så körde igenom det mesta idag. 
Jag ökade vikterna på både höftlyft och benlyft eller vad det kallas. Satte ett kilo runt vristerna, har ett ben i 90 grader på en sån halv boll och lyfter det andra benet som är rakt ut upp och ner. Brände sjukt mkt!! Sen blev det en 20kilos viktplatta när jag gjorde höftlyft på boll, tog mkt bättre och jag slapp göra tusen reps!:)



Frukost: gröt

Lunch: linssoppa

Träning

Mellanmål: en proteinbar och proteinshake

Middag: hemlagad pizza :O

Kvällsmål: får se om jag orkar kaseinpudding




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0