Dag 9

Det är väldigt skönt på kvällen när man skött kosten under dagen, att man har tränat, att man går framåt (hoppas jag). 
Jag orkar inte skriva in allt i shapeup denna gången men jag vet ungefär hur jag kunde äta sist jag fyllde i. 

Det är så skönt att skippa känna sig uppblåst hela tiden, det gör att man känner sig mkt smalare. 



Frukost: kvargröra

Lunch: torsk med broccoli, ris och aji

Mellanmål: kvargröra med banan

Träning: axlar, triceps och cardio

Efter träning: en liten bit marabou och en proteinshake

Middag: äggröra och en sallad

Kvällsmål: kaseinpudding





Kommentarer
Elektra

Ser bra ut!
Längtar tills jag också får fram lite mer konturer på armar och mage igen, har lagt på mig för mycket "trivsel-kilon" under vintern. :P Kollar in här för deff-pepp ;) Kör hårt!
/Blueski från Pof

Svar: tack :) Ja man kan lätt lägga på sig lite vinterhull. Men med rätt kost och träning kan man få bort det väldigt fort :) Tack det ska jag ;)
Malin

2014-04-02 @ 11:28:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0