Dagens lunch

Idag blev det en annan lunch, två quornfileer, lite matvete och broccoli. Blir samma imån. Försöker dra ner på fettet då det innehåller mkt kalorier så blev ingen sås eller dressing till, men det va gott ändå :) 

Blev asrädd idag, har nog aldrig haft den känslan i kroppen innan som jag fick idag. Satte Vincent i sängen en kort stund, och när jag va påväg till han igen hörde jag ett högt dunk och förstod direkt det va Vincent. Han hade ramlat ner på golvet från sängen :( Landade rakt på magen men det gick bra. Han fick inget märke och blev rätt fort glad. Men jag blev väldigt rädd när jag insåg han ramlat :( Hade satt han en bit in i sängen, det gör vi alltid, men han måste dragit sig ner. Vi får vara mer försiktiga framöver!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0