Deff lunch

Detta äter jag varje dag nu. Väldigt väldigt gott. Har svårt att få i mig fisk innan då jag inte tycker om det och lätt äcklas av det. Men nu när jag äter det oftare blir det lättare. Vit fisk är ju väldigt näringsrik och kalorisnål också.
Men jag märker att jag ligger på ett underskott, är småhungrig hela tiden och just nu har jag ett sjukt stort sockersug, vill ha choklad, en chipspåse, munkar, en pizza... Men efter deffen ska jag unna mig nåt, då ska jag få välja vad jag vill! Längtar :) Men man bör inte börja frossa i skit såfort en diet är slut, man vill ju behålla resultaten. Men nåt ska jag iaf unna mig :)
 
Blev sallad till, men brukar oftast ha kokt broccoli. Det ser ut o va mer ris än vad det är, men försöker minska ännu mer. Men jag blir inte så mätt om jag tar mindre
 
 
Gjorde en supergod och krämig fiskröra till Vincent med :)
 


Kommentarer
Lisa

Vill du lägga ut recepten på lunchen?

Svar: Den finns ute :) eller menar du aji? Du kan söka aji på google så kommer det upp recept. River bara några tomater o kryddar med citronsaft, koriander, olivolja, peppar, salt och tabasco/chilisås. :)
Malin

2014-04-03 @ 00:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0