Deffelideff

Ska bli skönt med en ny vecka imån, nya tag och utan förkylning :) Gick bra att träna idag förutom att det va så jäkla varmt på gymet så det va som att träna i en bastu. Men jag ska inte klaga, va så härligt att cykla i värmen med en celsius i handen :D

Är lite jobbigt att träna med löshåret men det är fortfarande lite ömt i hårbotten. Men håret är så tjockt och tungt så funderar att tunna ut allt sen. Svårt att få en fin tofs då jag har noll volym upptill och sen supertjockt i mitten. 


Snart blir det kesellaglass. Mums :P


Kommentarer
Anna

Hej,

Jag känner inte av att jag blir piggare
av Celsius.Provat den 2ggr innan träningen,
30min innan.
Den har väl som huvudsyfte att göra en
piggare?
Hälsn Anna :)

Svar: Hej ! Dedär är nog rätt inviduellt. Jag blir oftast speedad av celsius och får mer energi :)
Malin

2014-04-28 @ 09:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0