Finally

Tack för tipset om att kicks börjat sälja sin bus igen. Köpte den idag, de har höjt priset 30 kronor så får hoppas den är bättre, men det lär va bättre ingridienser iaf :) Tänkte testa den ikväll, har glömt hur den är då det va så längesen jag använde deras. Va väl i november senast. 
Men måste duscha och scrubba min hud först så det blir jämnt, blir lätt fläckig av den andra om man inte har nån grund innan. 
 
Och om jag ska gå in på kosten så va den perfekt till en början, men jag och Danny blev sååå sugna på naturgodis så jag köpte två påsar för 100kronor.... 
Men kanske inte gör nåt om vi unnar oss en påse varannan vecka? Förnekelse? Haha. Men jag njöt som fan iaf. Ätit hur bra som helst hela veckan och imån kommer det bli en utmaning då vi ska bjuda hit Dannys släkt och bjuda på fika. 
 


Frukost: gröt (va tvungen att spara in sista kvargen)
 
Lunch: quornfärssås med ris+ sallad
 
Mellanmål: kvargröra+ en celsius
 
Middag: proteinpannkaka med vaniljkvarg
 
Kvällsmål: en påse syndigt naturgodis


Kommentarer
Mrs V

Jag använder Eco Tan , welling.se. Ekologiskt och cruelty free.
Jag tycker man f¨r jättefin färg av den, naturligt brun, inte orangebrun. Och man kan ha den i ansiktet.
Men klart, missar man en fläck på kroppen så lär det synas så man får vara noggrann när man smörjer in.
279 för 150 ml, kanske för dyrt? Men den är bra tycker jag.
Sen brukar jag använda eco costmetics brunutan sol i ansiktet efter gånger jag tvättat av smink eller bar tvättar av det, brukar göra det morgon och kväll.
Jag tvättar ansiktet oftare än kroppen så jag vill ha någon lättare att använda i ansiktet, annars försvinner färgen snabbare där :P

Svar: Får kika på den. Smörjde mig igår med denna men den va väldigt svår att få jämnt, och om man massera in för mkt som man va tvungen o göra så smulade allt sig. Senblev alla hårstrån mörkbruna om man inte masserade in ordentligt. Men det verkar gått in jämn i huden ändå. Jag rengör ansiktet två gånger per dag så där försvinner ju färgen efter en dag typ :P
Men känner det lite dyrt när jag använder det så ofta, men hade behövt en bättre i ansiktet.
Malin

2014-04-05 @ 08:34:36
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0