Före och efter

Ni som gillar inredning får här en riktig bildbomb på vår inredning i huset jämfört med när vi flyttade in för snart tre år sedan. Det känns mer och mer som hemma och jag ser värdet med att fixa hemma så man trivs. Jag tycker det är väldigt viktigt att trivas i sitt hem och det gör jag genom att ha det fräscht och snyggt enligt min smak. 
Tänk vad mkt pengar man spenderat på alla möbler och prylar egentligen :S


Eftersom bilderna är breda o smala blir de rätt små tyvärr, men hoppas ni ser :)
Sen är ju efterbilderna tagna med en bättre kamera och ljus. Sen i hälften av bilderna är de en katt med haha, de är fan överallt :)















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0