Foton

Jag har fotat mkt mer än vanligt. Beror mestadels för instagram, för jag vill ha bra bilder att lägga upp, alltså med bra kvalite. Jag har ju tiden så varför inte fota ordentligt :) Sen kan det ju bli lite mer personligt känner jag att ta bilder "i farten" och inte bara mot en vit vägg.
 
Jag hade gärna velat lägga ut mer utmanande bilder på instagram, inga sexuella men tex som de jag la upp igår. Har blivit lite smått i bikini och det blir ju mkt på min mage osv, men det som håller mig tillbaka är att mina bröder, kompisar och bekanta bland annat följer mig på instagram och jag vill helst inte de ska se dessa bilder. Samtidigt är det en fitnessida och det är svårt att visa sin utveckling i overall :P Jag hoppas de har förståelse över mitt val av bilder, men ingen är insatt i fitnessvärlden eller sett vad för bilder som brukar läggas ut på dessa sidor för motivation. Det är mkt flex, magmuskler, sin rumpa, benmuskler osv. Det är det som folk vill se och blir motiverade utav. Men mina nära håller tillbaka mig och ibland vill jag bara skita i vad alla tycker och köra mitt race.
Min bror har ju redan påpekat det är mkt bilder på mig själv, mkt hud. Men det är en fitnessida och kommer därför snart enbart vara bilder på min kropp/kost.
För destu mer följare jag får destu mindre vill jag blanda in min familj i sidan så det kommer bara handla om mig. Men det är synd mina nära inte förstår sig på detta. Innan gillade tex mina vänner och familj mina bilder, men såfort jag började lägga upp före och efterbilder eller på mina muskler slutade de gilla så det kanske känner sig obekväma med mitt val av bilder. Men isåfall behöver det egentligen inte följa mig.
 

 
Kul man ser axlelmusklerna sticka ut bakifrån nu :) Och jag veeet jag har en pytteliten rumpa rakt bakifrån, har knappt några veck. Den är istället rätt hög och putig. Men hade velat ha mer markerade rumpveck! Men det kommer väl när tyngdlagen gör sin rätt ;)
 
 


Kommentarer
Anonym

jag forstår ju at din familj kanske tycker det ar lite ointresangt i lengden, når dom inte intreserar sig for det, ackurat som du sakert trøtnat om dom bara hade bilar på varje bild om du sket i bilar.

Du kanske ska ha en instagram tilhørande bloggen som ar din fitness blogg och en instagram om din kvardag som nog ar den din familj tyckar ar roligast at titta på?

Svar: Nu är det bara mina bröder som följer min insta som också är väldigt intresserade av träning :) men insta har jag inte för min familjs skull så de får räcka med den jag har :)
Malin

2014-04-26 @ 14:52:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0