Get shit done

Det har blivit endel bilder med systemkameran, men det är roligare att lägga upp bättre bilder än bara mobilbilder hela tiden :) Sen vill jag ha bra bilder att lägga up på insta nu när man börjar på mer följare.
En sak som är negativt med att ha många följare eller en stor blogg är alla haters. Jag har inte fått speciellt många negativa kommentarer men man märker att det blir mer och mer destu fler som följer en. Får se om jag klarar av all negativitet och påhopp sen, för de lär komma. Jag är en person som är rätt osäker på mig själv och alltid vill försvara mig själv. Om nån säger nåt dumt så vill jag gärna förklara hur läget är eller vad det nu är för kommentar. Men jag måste lära mig att bara borsta bort detoch gå vidare. För de personerna känner ju inte mig genom en bild så man ska egentligen inte ta åt sig på nätet :) Finns allt för många nätmobbare så det bästa är att inte ge nån respons eller uppmärksamhet tillbaka för det är de dom vill.
 
 
Hoodie från stronger.se. Så sköna är deras tröjor! Denna är lite mindre i storlek än den svarta jag har
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej!
Såg en före och efter bild på dig, 4 månader efter din förlossning, då du var i en smal form men inte mycket definitioner och muskler.
Jag är där typ nu, men vill precis som du, få fram mer defintioner.
Har du något bra tips?
Jag kör bara hemmaträning, men har typ alla verktyg för det :)

Svar: Man kan göra på flera sätt men jag kan säga hur jag gjort iaf :) Jag har legat på ett undeerskott den mesta av tiden. äter rent och mkt protein. försök få i dig 2 gram protein/ kroppskilo/ dag. Extra viktigt efter träning. Kör tungt, max 12 rep, kanske fler reps i vissa övningar. Men jag brukar köra så tungt att jag inte orkar en enda mer rep. Det gör att musklerna bryts ner och blir större. Så samtidigt som du bygger muskler och du äter rent och kalorisnålt kommer du bevara musklerna med förlora fettet. Men se till att få i dig allt du behöver så musklerna inte bryts ner. :)
Malin

2014-04-16 @ 10:11:47
Hej igen!

Jag skrev ett inlägg till dig här tidigare idag, men glömde fråga hur lång tid det tog för dig från att vara smal till att få definitioner?
Veronica.

Svar: Ja det är svårt att säga, jag har ju förlorat fett massa hela tiden. Men det tog inte lång tid. Musklerna har kommit fram mer och mer och speciell under min deff :) Så det kan gå på 1-2 månader så kan du ser helt annorlunda ut och beroende på hur mkt muskler du har byggt :)
Malin

2014-04-16 @ 21:24:36
Hej igen!

Jag skrev ett inlägg till dig här tidigare idag, men glömde fråga hur lång tid det tog för dig från att vara smal till att få definitioner?
Veronica.

2014-04-16 @ 21:24:38
Anonym

Ok, tack för svaret! :)

2014-04-16 @ 21:59:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0