Getting bigger

Körde väldigt hårt i torsdags när jag tränade ben. Gjorde inga knäböj då jag har väldigt ont i mitt ena knä, på morgonen ömmar det ordentligt :( Tänkte köpa förband som stödjer knäet och boka tid hos sjukgymnast. Men blir aldrig av. 
 
Körde dropset i legcurl, va helt mör i benen efter det. Börjar se utveckling på benen nu, baksida lår börjar komma fram mer iaf och ovansida rumpa har jag fått mkt muskler, har blivit väldigt stora "bullar" där, men vill som sagt bygga längre ner på rumpan vilket är svårt.
 
 
Börjar komma lite konturer vid skinkan. 
Här ser ni med hur olika stor man kan se ut beroende på vinkel och tid på dygnet. Andra bilden är tagen på kvällen när jag va lite småsvullen :)
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0