God morgon

Godmorgon på er!
 
Nåt som jag börjat uppskatta mer och mer är kaffe. Jag har alltid HATAT kaffe, inte förstått varför man dricker det och har alltid tänkt att jag aldrig ska börja gör de för det gör tänderna gula och kan skapa ett koffeinberoende. Men nu är mitt koffeinberoende redan kört pga ripped.. Men iaf så tycker jag kaffe är gott sålänge det är mjölk eller grädde i. De va under min graviditet som jag började dricka kaffe konstigt nog, de flesta slutar pga koffeinet eller för de inte klarar av att dricka det. Men jag dricker bara kaffe de dagar jag inte tar ripped så jag inte får i mig för mkt koffein. Så det är rätt sällan det dricks. Men idag får jag unna mig en kopp :) Hade hellre valt varm chokladmjölk men det är nog inte lika bra för deffen ;)
 
 
Här ser ni även mina naglar jag gjorde i lördags :) Två har tyvärr redan lossnat men de sitter bättre än sist och jag älskar att gellack gör de så glansiga :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0