Hårförlängning

Kommer känna mig som en ny människa med mitt nya hår. Jag hoppas verkligen inte min kompis blir inringd till jobbet på tisdag för annars blir det nog inte föränns nästa helg typ. Kommer bli en mörkbrun färg, men jag trivs bra med mörkt hår så det blir säkert superbra! :)
Använder mig av keratinvax som man smälter fast med sitt egna hår. Brukar ha 120 slingor med 3-4 olika nyanser.
Har även beställt hem schampoo och olja, schampoot har jag använt ett tag men har inte testat Lanzas healing oil innan. Den ska va bättre än silc dropparna jag har idag då de även vårdar håret :)
 
 
Det längst bort är vågigt för hon färgade det lite varmare i tonen, så det är lite fuktigt. Bra det är lite självfall i det. När man köper löshår är det verkligen spikrakt innan man tvättat det första gången som ni ser på bilderna
 
 
'
 
Här ser ni färgen jag kommer ha, eller som jag har idag :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0