Inlägg

Har lagt in pads i min favorittopp. Va såna fickor i. Så det täcker bröstvårtorna lite men ibland syns de tom igenom. Fast ska nog ta ut padsen för gillar inte att man ser de igenom, ibland igenom kläderna. Får köpa några stora som täcker mer för dessa är från en bikini. Sen måste jag har fler sköna sporttoppar, går i denna rosa den mesta av tiden vilket är rätt äckligt då den blir väldig svettig. Men har inte många toppar som jag inte får ont av.. sidoeffekt av en operation. Man ville kunna bära fina bhar, nu när jag kan fylla ut dom så ger de istället smärta..
 
 
Bjuder på en före och efterbild. Som ni inte alls fått se innan :P Jag är glad jag tog några riktiga förebilder. Då kände jag mig rätt smal, tänkte att jag säkert inte skulle uppnå så mkt större skillnader på min kropp. Men jag hade väldigt fel. Man måste tro på sig själv och vad man kan uppnå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0