Inspiration

När jag va gravid började jag följa många fitnessidor på instagram, blev motiverad av att titta på alla snygga och vältränade kroppar. Önskade jag hade se kropparna. Nu är jag själv på såna sidor där andra motiveras av mig. 
Fick en shoutout idag på en sida som jag följt länge och inspirerats av. Blev väldigt glad när de la upp en bild på mig. Har fått sjukt mkt respons idag, går upp mot 1000 nya följare och många vill veta hur jag gjorde.  Även fått tre andra shoutout idag så nu börjar min resa spridas :) Tycker det är väldigt kul, speciellt när man är stolt över vad man åstadkommit på så kort tid :)



Står helt konstigt här bara!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0