Intervju

Snart kommer sverigesradio hem till mig och ska göra en intervju om melanotan, de ringde mig igår och ska göra en artikel om det. Tänkte det kan va en kul grej :) Kommer iaf inte rekommendera det då man inte vet de långsiktiga riskerna. Samtidigt sägs det ju va bra att ta då man inte behöver sola lika mkt för att få färg. Men jag solade ändå mkt haha, blev asbrun dock men ingen fin brun färg utan man såg mer smutsig ut, ansiktet blev för ovanligens skull brunare och speciellt runt munnen. Så jag föredrar en naturlig bränna utan massa hjälpmedel osv. Brun utan sol tar jag gärna annars då det är mer hälsosamt. Men en naturlig bränna tycker jag är finast men försöker att tänka mer på solningen för cancer skrämmer skiten ur mig :S






Kommentarer
Anonym

jag tycker at du har en jettefin brunfarg :):)

2014-04-30 @ 12:50:33
lisa

en sak jag undrar, sånna gelenaglar, får du lengre naglar av dom, eller blir dom lika långa som dom man har innan? Måste man ha løsnaglar under då?


Svar: Naglarna växer inte fortare av dom, men de hindrar de från att gå av som mina gör :) man kan använda sig av tippar också
Malin

2014-04-30 @ 12:56:46
Lisa

vad bra :) For jag har sådana naglar som alltid går sønder oavsett vad jag gør :( Som spricker, osv.

Så går inte at spara... veldigt tråkigt.


måste saga at du har en veldigt vacker utsråling. helt underbara øgon. Och jag tycker at vincents øgon liknar lite mer o mer på dina.

Svar: Tack ska du ha ^^
Malin

2014-04-30 @ 13:17:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0