Klumpig

Idag har det hänt några saker som inte sker varje dag:

 
* Plockat upp en halvt uppäten kanin
 
* Tappade en celsius på ica så det sprutade åt alla håll och på hela mitt ben
 
* Locket till vattenflaskan lossnade när jag skulle dricka så jag fick vatten över hela mig, okey inte hela men över hela brösten och armen. 
 
* Det va nära att en till olycka skulle ske när Vincent drog till sig bordsunderlägget till sig där en skål med kvargröra va, fångade det i luften. 
 
 
Jag är så jäkla klumpig! Mina spretiga tår är överallt känns det som, om jag tappar nåt på golvet hamnar det alltid på tårna. Är glad jag har några tår kvar. Sen slår jag i armarna överallt hela tiden haha! Jäkla bläckfisk känner man sig som!


Bjuder på en bild från somras :)
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0