Komsi komsi

Fan nu längtar jag ännu mer till nästa vecka! För har beställt dessa sportbyxorna från Freddy som också är wr.up! Fan jag är helt fast vid detta märket nu. Tror att man antingen älskar dom eller tvärtom. Jag avgudar dom! Rumpan ser så mkt finare ut i dessa. Speciellt deras träningsbyxor. Det svartvita setet är så snyggt och jag som inte har så markerade rumpveck och en mer avlång rumpa får ett riktigt lyft av denna sortens byxor. Detta blir nu mitt 5:e par och kommer defitnivt bli mer. Vill även ha deras träningshorts till sommaren <3
 
 
Tror dessa kommer sitta som en smäck! Tycker bara det är svårt att ha en topp som matchar men får införskaffa mig nån svart.
 
Både min insta och min blogg är sönderbombade med bilder på mina asspants. Men jag har ju dessa nästan varje dag haha. Har haft mina svarta träningsbyxor nu tre pass i rad :S
Men man har ju helst sina favoriter hela tiden. Sen tröttnar man tillslut :)
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur har du råd med alla träningskläder, du har väl bara mamma penning??

Svar: Får ut rätt mkt i mammapenning och sambon får in rätt mkt nu 👍 handlar om var man prioriterar att lägga sina extrapengar o de blir träningskläder just nu :)
Malin

2014-04-19 @ 10:45:09
Jessica

Anonym, det är väl inte din ensak hur hon har råd med sina träningskläder.Väldigt ofint att ens ställa den frågan.

2014-04-19 @ 11:11:58
Maddy

Till kamoflage byxor kan du ju ha grått,vitt,svart,beige :) Så det finns helt klart toppar att välja bland :)

Svar: Haha jag känner nog så för jag mest har rosa toppar ^^ får köpa lite mer neutrala färger kanske :)
Malin

2014-04-19 @ 12:13:06
Anna

Kan inte du göra en video blogg med dina
bästa rump/ben övningar?
Vore så kul!
Brukar du ha byxorna på dig privat oxå
lr bara när du tränar?
Har ett par svarta som dina beiga och dom
e ju så sköna men kanske konstigt om
man har dom på sig till en vanlig
outfit, lr va tkr du?
Hur lång tid tog d innan du såg resultat
på rumpa å ben?
Kram :)

Svar: Hej! Jag kan försöka göra det, eller de som gör göra hemma :)

De snug alltså de med fickor har jag till vardags, det är ju vardagsbyxor så de är ju till att ha som vanliga leggings :)
Jag ser först nu typ att jag börjar få resultat, alltså 7 månaders tung styrketräning efter. Men jag har ju gått ner 10cm runt varje lår så musklerna kanske kommer fram mer nu när jag gått ner i fett :)
Malin

2014-04-19 @ 14:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0