Kvarg besatt

HAHAHA dessa bilder är så jäkla klockrena! När jag kom hem från gymet igår hade Danny tagit dessa bilder på Vincent. Bilder som visar hans otyg. Vincent gillar kvarg väldigt mkt, konstigt för de smakar skit att äta som det är. Men han hade iaf smugit in i köket med gåstolen, gått till papperskorgen och tagit en burk kvarg och försökt rensa ordentligt. Han hade kvarg över hela ansiktet och kunde inte hålla mig för skratt när jag såg bilderna. Snacka om att fitness går i släkten när man är så besatt av nyttig kvarg ;)
 
 
 
 
Haha vildunge!
 
 


Kommentarer
Anonym

Haha jag dör. Myyyyy preciousssssssssssss........

Svar: Hahaha ja han gör verkligen en gollum min xD
Malin

2014-04-09 @ 11:00:44
Malin

Hahaha vilka roliga bilder!! Han är ju så otroligt söt!

Svar: Haha ja han blir busigare o busigare för varje dag:D
Malin

2014-04-09 @ 14:53:53
Dani

Hahaha Gud Vad sött ^^

2014-04-09 @ 19:04:15
Malle

Så söt han är! Men du, ja kom o tänka på en sak. Vilka BLÅ ögon han har. Har inte ni båda föräldrar bruna ögon? :p Hur tusan kan det isåf bli så? :P

Svar: Visst är han ^^ ah vi båda har bruna och Danny nästan svarta. Men eftersom min pappa och dannys pappa har blå så finns det en liten chans våra barn får blå :)
Malin

2014-04-11 @ 16:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0