Lite fett%

Nu känns det verkligen som jag har fått en låg fettprocent. Det märker man rätt lätt för alla muskler kommer fram mkt mer, alla konturer framhävs och man är inte lika mjuk. Det har inte ens gått tre veckor av deffen men det känns inte som jag har så mkt mer fett jag vill förlora. Men jag fortsätter ett tag till för o se hur kroppen utvecklar sig. 
Är inte precis svårt att gå upp o fett om jag vill det ;) Klarar mig på kinderchoklad om det skulle vara så hehe. 
 
Danny sa han kommer köpa ett påskägg till mig, hmm undrar vad det kommer innehålla. Han vet ju att jag och även han äter nyttigt nu. Fast ett ägg fullt med naturgodis eller kinderchoklad hade jag inte sagt nej till :P :P

Sen kommer kanske påskkärringar nästa vecka, förra året köpte vi godis som vi inte gillade så vi inte åt upp det själva sen, kom det nån påskkärring? Ne, istället åt vi upp godiset som vi inte tyckte om.. Så vi kommer inte köpa nåt godis detta år, eftersom vi undviker att äta sånt och vill inte ha det liggandes hemma, sen gillar jag inte grejen att det kommer folk och tigger om godis på påsk och halloween, värst på halloween när de förstör saker i trädgården när man inte öppnar dörren och ger dom godis. Samtidigt älskade man ju att klä ut sig som barn och de tycker bara det är kul, men det känns så dumt när man inte har godis och säger nej.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sofia

Åh hej! Jag hittade dig på instagram och såg att du har en blogg. Fan vad du gjorde mig motiverad nu! Tack :)

Svar: Tack så mkt! :) :)
Malin

2014-04-10 @ 17:53:37
Anonym

Vilka övningar gör du när du kör mage? :)
Älskar dig kropp och bloggen är super!! :D

Svar: Tack söta du!! här har du ett inlägg om vilka övningar jag gör :) Gör även sidoplankan och cable twist ibland :) n

http://belovely.blogg.se/2014/january/basta-magovningarna.html
Malin

2014-04-10 @ 19:40:11
Josse

Så himla kul att du fått så många följare på IG! Hejar på dig och hoppas du får sponsorer för du har varit så jäkla duktig/ambitiös och förtjänar det verkligen! :)

Svar: Tack så mkt! Ja det är verkligen superkul med all respons man får! Även kul det är så många som inspireras och vill följa mig
Malin

2014-04-10 @ 21:17:11
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0