Long hair

Skönt mitt hår blivit så långt. Då kan man locka det och det ändå är rätt långt. Gillar annars inte när de åker upp till axelhöjd. Sen kommer hårförlängningen se naturligare ut när mitt egna hår är långt.
Får se hur färgen blir, är rädd för det kommer bli för mörkt, men tror det kommer bli mörkare när vi färgar det. 
 
Tänkte se om nån av er kan kolla om ni kommer in på www.pixlr.com och sen väljer express? Eller om det är min dator det är fel på. För när jag går in på express där jag redigerar mina bilder så är raden med alla verktyg helt borta.. Riktigt jobbigt det inte funkar... Våran dator är helt fucked up sen jag laddade ner ett program, kommer upp 3-4 popupfönster varje gång jag uppdaterar sidan så måste klicka bort allt hela tiden. Så den måste formateras om NU innan jag kastar ut den genom fönstret :S
 
 
Bekväm outfit. Men om jag fått välja hade jag gått i träningskläder varje dag :P
 




Kommentarer
Dani

Vad söt koftan är :) vart kommer den ifrån ? :)

Svar: Den är från hm :) Men va nog över ett år sen jag köpte den
Malin

2014-04-06 @ 21:28:41
Maria

Hej fin blogg du har!:)
Vart är träningsbyxorna ifrån vart kan få tag på sånna?

Svar: Hej :) det är vardagabyxor jag bär i detta inlägg. Men jag älskar dom o de finns i träningsbyxa med. Du hittar de på www.fitnesslifestyle.se o är märket Freddy wr.up. Jag bloggar numera på www.fitnessmom.se :)
Malin

2014-10-20 @ 12:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0