Me and my celsius

Jag va väldigt emot energidrycker, all sötningsmedel och lightprodukter innan. Men nu äter/drickrt jag det mer än nånsin för jag tänker mer på antal kalorier och jag älskar energin som celsius och ripped ger. Sen är ju proteinpulver så gott att ha i maten och ger mig samtidigt mkt protein. Så det handlar om att jag är bekväm för hälsosamt tror jag inte det är i stora mängder. Men det är så svårt att minska det. Hade varit lättare om man åt kött, som innehåller mkt protein, sen känns det som en trygghet att ta en proteinshake för det är ett snabbt sätt att få i sig protein. Men jag tänker lite så att jag är ju så nyttig i allt annat, jag äter bra och hälsosamma råvaror så då känner det inte som det gör nåt att jag äter detta, tänk alla de som äter massa godis, skräpmat, pizza och varannan dag. Men jag är orolig hur all sötningsmedel påverkar en på lång sikt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Snygg färg i håret! :)

Svar: Tack :) det är lite mörkare nu :)
Malin

2014-04-21 @ 15:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0