Motivation

Lite motivation här på fredagskvällen. Blir det fredagsfys eller fredagsmys?
 
 


Kommentarer
Anonym

Jag saknar dom meningsfylda innläggen du skriver om tanker rundt livet, det o Va männisha, osv

Svar: Djupa inlägg kommer ibland :)
Malin

2014-04-04 @ 18:58:18
Anonym

Håller med ovanstående. Vi vet att du har en snygg kropp och du ÄR hel fantastisk som kämpar, men det börjar bli lite långtråkigt med samma bilder varje dag.. Saknar dina "gamla" inlägg :/

Svar: Jag ska tänka på det. Men tycker jag varierar rätt mkt i inlägg där jag har träning/kost/mammalivet/shopping/ inredning. Så har mer variation än de flesta bloggar. Men just träning blir de mest om då det är en träningsblogg (just nu) :)
Malin

2014-04-04 @ 21:06:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0