New in

Va inne en snabbis på hm igår och köpte gele till Danny, brukar få köpa de rätt ofta till han, och jag går alltid direkt till sportavdelningen för att se om de fått in nåt nytt. Och igår hade de fått in rätt mkt nytt. Köpte detta linnet då jag tycker deras toppar sitter bäst av alla jag testat. Sen va de ju leopard haha ;)
Inte riktigt min färg men jag lär iaf matcha in i köket och i vardagsrummet haha! Om jag köper nåt till hemmet brukar jag just välja turkost för att matcha bäst. Som igår köpte vi en ny flaska till Vincent med större hål och tog en grön, sen såg jag det fanns med turkosa mönster o tog såklart den. 
Den kommer ändå bara stå i köksskåpet men om den står i fönstret i Vincents rum så matchar den iaf med allt annat ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0