Out for a walk

Igår gick vi till ica och handlade kvarg bland annat. Så vi kom ut lite igår iaf :)
Kunde gå i linne och mina tunna tights och det va ändå varmt. Riktigt sommarväder och jag älskar det! Man vill bara va ute, göra saker.
 
Jag känner att jag inte riktigt orkar ligga och sola hela dagarna som innan. Sen går det ju inte heller då jag måste passa Vincent. Men jag känner träningen lockar mer och sen är det massa annat som ska fixas varje dag. Så kortare stunder räcker gott och väl, och är mkt hälsosammare :) Sen när man har en grund går det under hålla med bus :)
 
Gårdagens outfit 
 
 
Kör en Michael J
 
 Älskar att jag börjat bygga vid vingarna så min midja markeras lite :) Märker det på måtten, för brösten har blivit mkt mindre sen förlossningen men nu är jag samma mått där som då, det lär bero på att jag byggt muskler vid sidorna :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0