Photoshoot

En sak jag kan tycka är jobbigt är att jag ska bry mig så mkt om andra, som jag kanske inte ens känner. Jag kan inte dissa folk som jag kanske borde dissa och ignorera. Som tex på kik där personer skriver och vill ge komplimanger (killar då), så har jag svårt att inte svara, men oftast gör jag inte det då jag inte har kik för att flörta med killar. Som de borde förstå när de ser jag har en familj. Som tex en kille från Mauritius som ofta började prata med mig vid havet, han frågade om han skulle köra mig till hotellet (som inte alls va långt ifrån), sa såklart nej då det kan va farligt, sen ville han ha mitt nummer osv. Och jag har ju så svårt att dissa och säga nej för vill inte låta otrevlig så gav han min email istället. Tänkte att de bara är att radera hans mail sen. Han mailade ju förfan i flera år efter trots jag aldrig svarade haha! Så jag försöker jobba på att lära mig säga nej, har väldigt svårt för det. Även till kompisar men har blivit mkt bättre på det nu. Hatar tex när andra människor känner sig obekväma i nån situation, då känner jag att jag måste hoppa in. Om nån säger nåt och inte får nåt svar för de inte hörde, ah då måste jag hoppa in o svara eller be de svara osv. Eller om jag skulle ha en fest där jag bjuder en som kanske bara känner mig, ja då känns det som jag har ett ansvar att den personen ska trivas och inte va utanför nånting.
Men får försöka lära mig att fokusera mer på mig själv och inte andra.
 
 
 
Tänkte iaf lägga upp lite bilder som togs i måndags. För en gångs skull fick jag till skärpan och det va väldigt bra ljus föra att fota :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs V

Jag kan känna igen det om man har en vän på en fest och hon bara känner mig, då känner jag ansvar.

Men när killar ber om nr... aldrig i livet, jag dissar rakt av, dont care... och jag får ännu mer spel när de till och med VET jag har kille.
"Det man inte vet tar man ingen skada av" vet inte hur många ggr jag hört det och de menat mot min kille... asså seriöst, hade jag till och med varit singel hade dem inte ens fått mitt nr jävla äckel.. så tänker jag...

Och utav respekt för min kille så tar jag itne emot nr och ger inte mitt nr.... nu menar jag inte du är respektlös men så tänker vi lixom i vårt förhållande.
Så jag har absolut inga problem...dissar killar oftast dem ens öppnat munnen... dumt kanske :P Men va fan... alla tjejer vet hur killar är, jisses christ, stötter på allt och alla :P

2014-04-16 @ 19:21:36
URL: http://boobluscious.blogg.se
Mrs V

Fan dte jag skulle ha sagt kom inte med. Vad jag skulle säga är att du ska inte bry dig lixom... om en kille skulle bli sur för du inger ger ditt nr eller tar emot.. det är hans problem... och ha mkommer gå vidare, han går runt hörnet, ser en ny tjej och whips så har han glömt och raggar igen... så lägg inte vikt i att du skulle göra en annan obekväm eller vad man ska säga, dem överlever ju :) Och livet är så, man varken kan eller ska behaga alla.

Det är en fin omtanke att bry sig om sin vän på en fest, att hon inte ska känna sig ensam...men man ska kunna säga nej om man vill säga nej till saker... tänk bara så, dem kommer faktiskt överleva...du är varken första eller sista som kommer ge dem ett nej... no big deal egentligen... om du fattar ad jag menar? Du förstör ju itne deras liv för du itne ger ditt nummer haha :P

Svar: Ja precis de lär väl få flera nej i livet :P men nummer har jag aldrig lämnat ut däremot kanske jag svarar på nätet när jag kanske inte alltid borde. jag får lära mig att inte bry mig för mkt egentligen :P
Malin

2014-04-16 @ 19:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0