Röda dagar

För mig som är mammaledig är röda dagar inget bra. Det enda som är positivt är att Danny är ledig. Men om jag beställt nåt, som tex mina träningsbyxor, så tar det ju några dagar extra och gymet har konstiga öppettider. Däremot när man jobbar är ju dessa röda dagar underbara :)

Här ser ni hur mkt dessa byxor framhäver skinkorna. De markerar vecken genom att det trycker in under skinkorna med ett sorts tyg och sen mer följsamt över skinkorna. Är så många par jag vill köpa så vet inte vilka jag ska välja nästa gång :) lutar åt ett par slitna snug i grå färg :)





Kommentarer
Amanda

Såg dig på första sidan på insta, nån fitness sida som taggat dig! Du är grym!! Keep going :)

Svar: Vad kul :) tack så mkt :)
Malin

2014-04-21 @ 19:42:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0