Rumpaaa

Har rensat massa bland mina bilder i datorn, det fylls ju på bilder nästan varje dag så man vet inte riktigt vad man ska göra av alla. Har en mapp med outfits, och hittade denna bilden, det va innan rumpan försvann. 
Det är verkligen hårt jobb att bygga en större rumpa, jag har lagt ner många brännande timmar med fokus på rumpan på gymet och det går väldigt långsamt. Man får se det på den ljusa sidan, har iaf blivit av med alla celluliter, som jag läst innan man inte kan få bort. Men om man går ner i fett minskas oftast även celluliterna. Allt försvinner kanske aldrig, finns de som är jättesmala som har celluliter och är inget man ska skämmas för och är inget man får för man är tjock eller liknande.
 
 
 Men hellre en fast mage och mindre rumpa än tvärtom :)


Kommentarer
Patrik

Hej !
Jag hittade en profil på Darkside som använder dina
bilder.
http://www.darkside.se/profil.php?id=192460
Jag har anmält personen ,men jag tänkte du vill veta att folk snor biler överallt.

2015-12-21 @ 19:41:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0