Sämsta tiden på månaden

Fan de är alltid samma visa varje månad, ibland önskar man att man va en man, slippa kvinnorhormonerna.. Är jättetrött i kroppen idag, känt mig småirriterad hela dagen. Så antar mensen är på ingång. Tror jag blir slöare i kroppen innan mens och jag får mer sötsug. Så det är en svår tid på månaden att deffa och träna hårt. 
Va rätt jobbigt att träna idag, släpade mig till mina olika övningar. Men jag tränade nästan 2 timmar och-300kcal på crossen. Så det va ändå ett okey pass trots att orken inte fanns där. 
Stack till ica efter och ville bara köpa en godispåse o tycka synd om mig själv, köpte en sån liten mjölkchoklad på 24gram. Inte bra men kommer inte göra nåt. Varit värre med en godispåse :P Men jag får helt enkelt ta mig förbi denna veckan och köra som vanligt. 
Märker iaf redan skillnad på kroppen. Är inte alls uppsvälld, rutorna syns mer och känner mog mer slimmad :)
Är så nöjd med mina armar! Trodde aldrig jag skulle få de konturerna jag har idag och är där jag märker mest skillnad från innan :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0