Shotouts

Idag fick jag min riktigt stora shoutout på instagram. Jag vill verkligen få ut min instagram och motivera andra, har fått väldigt många mammor som följer mig nu som blir motiverade :) sen hade jag velat bli ambassadör och sponsrad av olika träningsföretag osv, hade varit kul. Och då hjälper ju en instagram med många följare. 
 
Men destu mer följare destu mer bitterhet och hatkommentarer. Många skriver jag va smal gravid och inte behövt kämpa nåt osv. Kanske lätt att tro det av bara en bild men jag vet ju själv hur mkt jobb som ligger bakom :)
 
 
1000 följare nu, o de bara ökar ;)
 
 
 
 
 
Skulle även få en shoutout ikväll :)
Men tyckte de va synd han la upp samma bild på dessa ovan, för många stör sig på när man har en gravidbild o sen en efterbild, för det är ju ingen transformation, men får se om han lägger upp en från efter förlossningen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0