Sommardag

Idag har det varit sommarväder ute. Gått i bikini hela dagen, solat och fixat hemma. Man blir bara så trött i kroppen när man varit ute i värmen. 

Gjorde en shake gjort på lättmjölk, fryst tärnad avocado, hallon, proteinpulver och krossad is som jag mixade. Supergott och friskt :) Kommer bli många såna drinkar i sommar 😄 


imån tror jag att jag kommer kunna träna, har inte haft ont i halsen idag men hostar och är slemmig i halsen så väntar en dag extra. Annars är jag som vanligt.
Fan vad man känner sig ur form när man inte tränat som man brukar. Har bara tränat två gånger denna veckan, tre om jag tränar imån, och tre gånger är egentligen mer lagom mängd för den normala svensson haha. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0