Sommardag

Idag har det varit underbart väder <3 Även fixat lite i trädgården. Är ju massa att göra nu efter vintern som varit. Men nu slipper jag sitta i rabatterna höggravid iaf så går nog lite lättare detta år :) har vilat från träningen idag då jag varit väldigt förkyld med halsont. Får hoppas jag är piggare imån. Saknar gymet redan! 

Jag slutar nog skriva vilken dag på deffen det är för tappar alltid bort dagarna :P



Frukost: gröt

Lunch: linssoppa

Småätit naturgodis hela förmiddagen

Middag: proteinpannkakor med kvargröra

Kvällsmål: vaniljkvarg

(Ingen bra kostdag)





Kommentarer
Malin

Du är så söt så det är synd att du klipper bort ditt huvud på nästan alla bilder! Kram

Svar: Tro mig, jag är inte söt på de bilder som jag klipper bort xD men tack ändå :) de bilder där jag har ansiktet med är de jag är någorlunda nöjd med :)
Malin

2014-04-21 @ 09:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0