Spontanfika

I måndags blev det en spontanfika med tre andra mammor. Hon skrev på fb dagen innan men jag har ju inte såmkt planerat så jag stack dit med Vincent :) Det dumma är bara att jag äter mer onyttigt nu när man går på dessa träffar då vi oftast har nåt gott med oss :P Och jag kan ju inte säga nej hehe. Men jag försöker att hejda mig lite iaf.
Men jag träffar gärna dom och sen är det bra för Vincent att få bara med andra barn i hans ålder. Fast han är ju så hårdhänt bara haha. Drar de i håret och klättar på dom. Sen tar han ALLTID deras nappar. Mobbare redan? :O
Ne tror Vincent blir världens snällaste ^^ <3
 
 
Kan faktiskt tycka Vincent är liite lik mig på högra bilden, eller nja, kanske inte. Så svårt att se men ibland kan man skymta lite likheter :)
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Guh då ska du se min lille vilding, halledar. Drar i håret drar i kläder, drar ner dem rätt i golvet, klättrar upp o över dem, pillar på ögon o munnar :O
Gaaah haha, lite obekvämt kan det bli kan jag tycka.
Får vara på min vakt hela tiden. Vill ju han ska lära sig ta försiktigt, men ofta är han så jädrans snabb. Vill han ska få lov o ta på andra barn, inte säga nej hela tiden, snart börjar dagis o då är jag inte där längre.

Svar: Ja det kommer bli tufft när de sak börja på dagis. Man vill ju de ska va väl förberedda! Jag anar iaf vad som väntar :) Vincent är mer väldigt vild!! :S
Malin

2014-04-16 @ 20:27:56
URL: http://withlovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0