Står still

Just nu står det still vad jag ska blogga om, för det känns som flera tröttnar på att läsa om min träning och det tycker jag är väldigt tråkigt. Jag vet det inte går ta hänsyn till alla läsare och det kommer alltid va de som vill läsa mer om mammalivet/träningen/kosten osv. Just därför försöker jag skriva varierande inlägg och det gör jag. Ändå är det för mkt om min träning? Kanske borde blogga max 2-3 ggr per dag för då blir det mindre om min träning. Alla träningsbloggar jag följer skriver i stort sett enbart om träning, så jag förstår inte riktigt problemet med att jag bara skriver tråkiga inlägg om träning med samma bilder?.. Men eftersom jag bloggar väldigt mkt per dag så blir det många bilder på min kropp. För jag gillar inte inlägg utan bilder. Kollade igenom mina senaste inlägg och jag bloggar 3-4 gånger per dag om saker som inte rör min träning, med andra ord väldigt varierande inlägg.
 
Så jag kan varna er som följer min instagram för där är det mest bilder på min kropp, jag vill ha ett tema i min blogg och insta och det är fitness, så ja då blir det mest bilder på just det. Så om det inte passar behöver man faktiskt inte följa, och om man inte gillar se bilder på min kropp varje dag, så tvingar jag ingen att följa mig. Jag brinner för träning, älskar allt med fitness att göra och jag är stolt över min resa och det är det jag gillar mest att blogga om. Att inspirera andra ger mig nåt tillbaka, till skillnad från att bara skriva om Vincent eller vardagen. Gör det gärna med men eftersom jag brinner för träningen så är det lättare att skriva om det. 
Ni får tycka jag bara söker bekräftelse, men jag har bara hittat en hobby och en passion som jag älskar att dela med mig  av. 
 
Jag vet att majoriteten inspireras och uppskattar mina inlägg och bilder, men vill bara tala om att det kommer skrivas mest om min träning och kommer upp bilder på min utveckling. Och jag skriver redan väldigt varierat, kanske uppfattas mer varierat om jag tar bort 3 inlägg per dag. Men om ingen uppskattar mina inlägg så har jag ingen anledning att ha kvar bloggen för jag lägger oerhört mkt jobb på bloggen. På kvällarna när jag kanske inte orkar blogga sätter jag mig ändå vid datorn och gör inlägg, för er läsare. Så jag kan inte hålla med om att jag inte bryr mig om mina läsare.. För mer varierat kan jag inte blogga om och jag har aldrig sett nån blogg som har såhär varierade och regelbudna inlägg som jag har.


Kommentarer
Anonym

forlåt Malin, om du blev ledsen av at jag kommenterade av at jag saknade gamle innlegg.

Hoppas jag inte størt nogenting for dig.

Jag hoppas at du inte tog det som at din blogg er ointresangt.

Va inte meningen du skulle bli ledsen.

Du har helt rett, om man tycker at man vil lesa om andra sakar, kan man ju bara vente til neste innlegg.

Det ar på inget vis meningen och ta fron dig blogg lysten.

Blogg om vad du vil, så får man helt enkelt titta ut sen om man vil lesa om nåt annat :)

Svar: Det va inte din kommentar jag reagerade på :) det är bra ni kommer med synpunkter om vad ni vill läsa mer av osv. Men klaga o skriva jag är tråkig o söker bekräftelse tycker jag inte man behöver skriva, då är de bättre man bara sluta läsa bloggen :)
Malin

2014-04-09 @ 17:11:01
Josse

Usch vad tråkigt när du lägger ner sånt arbete i både blogg och träning! Nej de kan leta sig nån annanstans och så stannar vi andra som tycker det är trevlig läsning kvar. Sluta för guds skull inte!! :)

Svar: tack söta du! :)
Malin

2014-04-09 @ 17:27:56
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Anonym

Okej. Det va bra. Kram på dig<3

2014-04-09 @ 19:06:32
Dani

Eh jag tycker det är super roligt att läsa om din träning, mamma livet och inredning! Du är så grymt fuktig som får allt ihop :) kör på :)

Svar: Hahaha, ja jag kan va rätt fuktig ibland :P Tack så mkt!!
Malin

2014-04-09 @ 19:07:45
Dani

HAHAHAHA jävla autokorrekt , jag menar att du är så duktig som får allt att gå ihop inte fuktig...hahahhaaha

2014-04-09 @ 19:08:29
Anonym

ortorexi?

Svar: Nej jag är inte sjuk?..... Suck.
Träning är min hobby, ingen besatthet. Det är en livsstil. Måste man ha en sjukdom för man älskar träning och tar hand om sin kropp?..
Malin

2014-04-09 @ 21:47:56
malin

Fortsätt s om du gör=) tror du har fler läsare som är nöjda än tvärtom men j a g förstår om tråkiga kommentarer drar ner dig då negativa kommentarer tyvärr träffar hårdare än vad dom goda gör. Jag fortsätter gärna att följa din utveckling! Du inspirerar! Kramar

Svar: Tack så mkt :) Ja de är nog fler som gillar mina inlägg då folk går in o läser varje dag :P Kram
Malin

2014-04-09 @ 22:29:05
Anonym

Snälla sluta inte blogga om träningen!! Det är ju det bästa :)

Svar: Tack så mkt :) ne den kommer finnas kvar i bloggen, annars hade jag inte haft så mkt att blogga om :P
Malin

2014-04-10 @ 08:52:42
Elektra

Det är ju klart att bloggen ändras när livet ändras, ligger liksom i sakens natur. Alla kommer ju tyvärr inte att tycka att allt är lika intressant att läsa om. När jag var gravid tyckte jag att det var kul att följa andra gravida, nu tycker jag att det är kul att läsa om andra mammor som tränar. Det är inspirerande, så sluta inte! :)

2014-04-10 @ 12:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0