Tankar

Fick önskemål om att försöka skriva lite mer "djupa'" inlägg. Om mina tankar osv. Jag skriver gärna om mina tankar men de kommer sällan på beställning utan ibland kan man ha sina tankar och åsikter man vill dela med sig av, men det är inte alltid det finns nåt att skriva om. Är väldigt öppen av mig, jag är väldigt ärlig om saker, som tex min bröstförstoring, inget jag döljer eller skäms för, jag är väldigt ytlig, känslig, en perfektionist och står för vem jag är. Det enda kanske som jag inte delar med mig av detaljerat är väl mitt sexliv eller problem mellan mig och mina nära :) Förutom ibland där Danny kan få lite pikar, men det är småsaker hehe.
 
Jag vet det kan bli väldigt mkt bilder på min kropp, bara fokus på min träning och det blir säkert väldigt enformigt i längden då jag tränar och äter i stort sett likadant och mina dagar ser rätt lika ut varje dag. Därför är det väldigt svårt att skriva om andra saker för det enda jag fokuserar på just nu är min träning och min familj, så därför blir det mest fokus på min kropp och deff som jag kör just nu. Men tro mig, jag lägger ner väldigt många timmar på min blogg i veckan, jag försöker hela tiden ha variation så det inte bara blir om min träning, och jag bloggar 6-8 ggr per dag medans de flesta bloggar några gånger i veckan till 2 gånger på dag max. Så trots om jag gör 4 inlägg om träning och två om inredning/mammalivet så har ni rätt mkt variation på en enda dag redan :P Men nu när jag bloggar så ofta blir majroriteten träning då det är en träningsblogg. Men annars kan jag uppdatera mer sällan och kanske ha mer innehållsrika inlägg. För det är svårt att blogga superdjupa inlägg varje dag. 
Min inriktning på bloggen har ändrats några gånger, först va det en skönhetsblogg, sen gravidblogg och nu mamma och träningsblogg som går mer åt träningsblogg. Så de som följde pga min graviditet kanske inte har så mkt o hämta på min blogg om de inte är intresserade av fitness och träning. Fast tror inte en blogg hade varit rolig heller om jag bara la upp bilder på Vincent hela dagarna och skrev vad han gjorde :P
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Jag menade alldeles inget ondt med vad jag frågade. Ingen kan skriva djupa innlagg varje dag. Din blogg ar alldeles bra och man måste ju skriva om vad som uptar en..

Gillar dina innlagg om vincent, bilder av naturen, åsikter du har om ting, DINA KATTAR <3 du tar snygga bilder. Du skriver bra.

Vet inte om jag fikk det fram tur jag menade, men ska. Forsöka.. Du är en jette klok tjej som verkligen har många kvaliteter och så. Och det är jette bra och se hur fantastiskt resa du gjordt med din kropp. Det är kul och se. Jag känner kanske at det blir litt mer en mat/kcal dagbok iblandt kanske , med översikter på mat/träning. Det är inspirerande men jag tycker kanske at det är mer som å fölge din ärnäring/träning än och fölge dig på din blogg.

Tidligare var det mer av dig...den du är...då fanns du mer i dine teman.

Svar: Jag håller nog inte riktigt med dig :) jag tycker jag är väldigt personlig i bloggen fortfarande o tycker inte den har ändras sådär jättemkt. Förutom att jag skriver ner allt jag äter och hur min deff går, men eftersom de är många som vill följa min deff så kommer det fortsätta handla mkt om det :) sen hur innehållet blir beror på min vardag, om jag inte gör nåt annat än tränat en dag så finns de inte mkt annat att lägga upp eller skriva om :) så mer variation blir svårt då jag redan skriver om 5-6 ämnen i bloggen.
Malin

2014-04-06 @ 14:05:20
Johanna

Jag är verkligen supernöjd med dina inlägg, du varierar dig mycket och är ändå personlig fast du skriver om vardagliga saker :) jag tycker du ska vara skitstolt över din blogg!! Jag är ju väldigt intresserad av träning och är "ytlig" så för mig är din blogg perfekt, en av få som jag går in och läser varje dag!

Svar: Tack så mkt! ^^
Malin

2014-04-07 @ 08:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0