The story about the ass who disapear

Åh vad jag hade önskat mig en riktig rund o ch fyllig rumpa bakifrån! Som går ut lite vid sidorna om ni förstår vad jag menar. Men jag är inte byggd med en sån rumpa utan jag har istället en mer putig rumpa men avlång bakifrån.
Därför är min rumpa liten bakifrån men större i profil. Om killar skulle se min rumpa bakifrån skulle de tycka den va söt, inte sexig. Jag hatar när Danny ibland kan säga min rumpa är söt, oftast säger han väl den är sexig men ordet söt vill man inte höra om varken ens bröst eller rumpa haha. Tror inte de skulle vilja höra att jag tyckte hans privata delar va söta heller xD
 
Jag redigerar aldrig mina bilder, alltså ändrar hur jag jag ser ut, har aldrig redigerat mig smalare osv förutom de gångerna jag visat hur jag önskat jag såg ut i midjan osv. Min rumpa kan se väldigt stor ut i rätt vinklar och i profil framförallt, och ännu mer i rätt kläder som framhäver rumpan. Visst jag putar ibland men oftast behöver jag inte puta ihjäl mig då jag har en rätt putig rumpa, endel svank och när jag spänner skinkorna blir den ännu putigare.
 
Den har blivit mkt mindre om man jämför med efter förlossningen, förlorat massa fett vid rumpan och även brösten. Men eftersom jag har en putig rumpa genetiskt tror jag att jag kan träna den större i profil, men inte bakifrån så mkt. Så nej jag fejkar inte min rumpa utan den är helt enkelt jäkligt liten helt bakifrån xD Fake it til you make it, med mina underbara asspants som lyfter min avlånga rumpa lite iaf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0