Tittut

Här är den "knölen" som det ser ut som vid min rumpa som jag nämnde. Eller det är en muskel då den kommer fram när jag spänner. 
Det är nog inget konstigt för de är på båda sidorna men kan se rätt kul ut i viss vinkel. 
 
Mina knän har känts lite bättre nu, får se vad sjukgymnasten säger nästa månad. 
Vill göra ordentliga knäböj, börja bygga rumpa ordentligt. 
 
Det negativa med dessa asspants är att fettet kan välla ut under sömmen vid låret, eller det gör också så att låret och skinkan får en större kontrast men ibland är de inte så fagert




Kommentarer
Anonym

Muskelknut?

Svar: Ne de är de inte då de är på båda sidor
Malin

2014-04-30 @ 19:05:10
malin

jag beställde dessas byxor men dom åkte tillbaka illa kvickt då mina lår såg ut som två mindre smickrande kassler bitar =P haha fyfan vad jag såg ut. Synd då jag sett så otroligt många bilder på dessa och gjort bakdelen så snygg. Men inte på mig=P

Svar: Haha kassler bitar såg de nog inte ut som haha xD
Men de sitter kanske inte bra på alla då sömmarna kanske inte matchar ens bakdel. Du tror inte en annan storlek funkar?
Malin

2014-04-30 @ 19:35:05
tin

Träningsbyxorna sitter inte bra på mig heller, verkar inte passa så bra om man har fylliga lår :/ De vanliga byxorna däremot. Booty ;D

Jag får inte köra vanliga knäböj för min coach då han vill spara på ländryggen i och med att jag har två ben(rump)pass per vecka. Haft problem med knäna tidigare också. Men han tycker rumpan behöver en hel del jobb då det finns bikinifitnessplaner så mycket fokus på fyllighet.

Testa kettlebell squat med benen på två bänkar så du kan gå ner djupt med kettlebellen mellan bänkarna och sen knipa ihop skinkorna hårt på vägen upp. Bränner bra! En annan grej jag ska göra enligt schemat är liggande höftlyft. Du vet när man har en skivstång över nedre delen på magen och lyfter uppåt. Mest tyckt att det varit klumpigt och jobbigt med balansen och kontakten. ..Tills jag testade i smith.. Ryggen mot en bänk och sen fötterna på en stepbräda i smithen så man kommer upp. GULD!


Svar: Ja jag tror heller inte de är de bästa träningsbyxorna när man har fylliga lår då de kan bli en valk då.

Jag gör redan de övningarna :) men de har inte kettlebells så håller i en hantel med båda händerna istället.
Sen gillar jag mer höftlyft när man ligger med axlarna på en yoga boll och har en viktplatta i knät :)
Malin

2014-05-01 @ 00:02:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0