Transform

Imorgon blir det vägning och mätning. Får se om deffen gjort nåt med mina mått än :) Kommer väga och mäta mig varannan veckan, men mätningen är viktigast, sålänge måtten går ner och vikten står kvar eller går upp gör det inget, i slutändan är det måttbandet man ska lita på och gå efter :)
 
Jag tog ju ju bild varje månad innan med dessa kläder men sen blev det inte så stora skillnader så har inte tagit månadsbild på ett tag. 
 
Första bilderna är tagna ungefär samtidigt men här ser jag nästan lika bred ut bara fastare. Så olika bilder kan se så olika ut på ens utveckling
 
 





Kommentarer
Linn

Shit vad grym du är! En riktig inspiration!!

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2014-04-06 @ 21:01:09
URL: http://letsgetlucky.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0