Vilken dag?

Hoppas alla får en härlig valborg! Nu är det röda dagar igen, va ju nyss påsk :D 
Gymet stänger redan halv 5 imån men eftersom Danny är ledig så hinner vi gått o väl. Kanske kan träna tsm?:) 

Jag vet inte alls hur länge jag deffar, men det viktiga är inte längden av deffen utan man gör det tills man uppnått de resultat man vill åt. Jag jar iofs redan gjort det men jag mår mkt bättre av att ligga på ett underskott, eller iaf lågt intag av kolhydrater. Men snart kommer jag öka kaloriintaget :)

Fast jag är inte sååå strikt med kosten, sitter lixom här med en stor påse naturgodis. Bad Danny att köpa lite, en halv påse är inte precis lite :O Men har ätit väldigt lite kalorier idag så det kanske inte gör så mkt ;) Jag är iaf glad jag kan unna mig ibland och ändå få resultat. 

Gick bra på träningen idag, va inte lika varmt på gymet som igår men hann inte träna så jättelänge då de stänger tidigare idag. 

Är väldigt många som har kommenterar hur duktig jag är på gymet, fick en kommentar idag med :) De säger de ser hur mkt jobb jag lagt på min träning osv vilket är väldigt kul att höra. Blir en annan sak att höra det irl:)



Frukost: gröt och en kaffe

Lunch: tacosallad

Mellanmål: kvargröra med banan

Träning

Efter träning: en proteinshake

Middag: en quornfile och broccoli. Orkade verkligen inte laga nåt annat :S

Kvällsmål: naturgodis!







Kommentarer
Johanna

Tack för att jag får följa din blogg! Du är verkligen grym! Vilken förebild! Behöver alla tips jag kan få! Viken gröt äter du? Vilken protein? Kram och trevlig helg :♢

Svar: Jag äter fiberhavregrynsgröt där jag lägger i frysta hallon och proteinpulver. Sen har jag mjölk och kanel på :) protein är från mmsports, whey 100 från bodyscience. Kram:)
Malin

2014-05-02 @ 13:13:16
Clara

Hej Malin! Hur mycket gröt resp. proteinpulver har du i din frukost? Använder du standardmjölk? Kram

Svar: Jag blandar 1.5dl fiberhavregryn med 3 dl vatten och har i micron i 2.4 minuter. Använder lättmjölk och kanel på och har va 0.5dl proteinpulver i och frysta bär :)
Malin

2014-05-29 @ 09:35:44
Anonym

Vad har du i din tacosallad? :)

Mvh aworkingprogredsindeed

Svar: jag brukar steka quornfärs med lök och kryddar med tavokrydda (brukar inte orka göra egen tacokrydda). Sen har jag broccoli och sallad till och en klick lätt creme fraiche :)
Malin

2014-08-01 @ 19:10:20
Anonym

Okej lät gott! Tack för att du delar med dig :)

2014-08-01 @ 19:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0