Vincent

Nu är det som vanligt med Vincent igen att han sover hela nätterna, ibland kan han vakna och vilja äta men inte varje natt som innan. Han lägger sig runt 20.00 och vaknar runt 08.00. 
Vi måste verkligen sänka hans säng nu, men känns som jag inte kommer kunna göra det för minns det saknades några skruvar.. Sen finns ju aldrig tiden för jag och Danny är istort sett inget med varandra, nån är alltid borta eller upptagen.. Får se om vi hittar på nåt i helgen, detdär kommer i sista hand känns det som. Men det blir lätt så när man får barn, förhållandet tar stryk, man har inte lika mkt tid med varandra, och det kommer andra saker före. 4.5 timme går till våran träning per dag, sen är det matlagning och passa Vincent. Så vi har ingen tid för varandra. Men vi vill inte sluta träna, är nåt vi båda älskar och är min höjdpunkt under dagen. Så det vill jag inte offra, så då får det helt enkelt va såhär. Handlar i slutändan om prioriteringar och konstigt nog prioriterar jag träningen.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0