Working on my tan

Fan vad jag äälskar sommaren! Vara ute mer i den friska luften, kunna gå promenader närsom på dagen utan att frysa ihjäl, ljust på morgnarna och kvällarna, grilla, sommarkläder, utflykter. Denna sommaren ska jag bara njuta, njuta av mina sista ledighet, är ju bara 3-4 månader kvar av mammaledigheten. Men det ska bli skönt att börja jobba igen. Känns skönt för nu vet jag hur jag ska göra efter mammaledigheten. Ska komma deltid på två jobb och ska försöka hitta ytterligare ett deltidsjobb:) Tänkte fråga på gymet jag är på om de behöver nån sen, för det är ju öppet på kvällarna så några kvällar i veckan hade ju gått :) 
 
 
 
 
 
 

Dessa bilder är från igår. Solade inte så länge men brände mig lite på ryggen. Solen tar ordentligt nu! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0