AAAJ

Va och handlade med familjen idag. Köpt massa mat! Tänkte jag skulle äta nästan som jag gör nu, men kommer ha blåbär i gröten istället för hallon, så less på hallon nu, ska äta lite naturella nötter och avocado ibland som mellis, och istället för proteinpannkakor ska jag äta sallad till middag. En matig sallad med massa gott i. Kommer lägga upp mitt salladsrecept här i helgen :) 
När jag gick oskyldigt i butiken kände jag hur det stack till på armen och såg en jävla geting! Fan vad ont det gjorde! Har inte stuckit mig på över 10 år så har glömt hur jäkla ont det gör. Kunde inte stå still de första två timmarna pga smärtan! Jäkla geting, dö ut! Trodde inte de bara kunde flyga på en sådär från ingenstans! Så tröstade med två frallor till middag haha! Men IMÅN börjar jag mitt "nya" kostschema och kommer skriva ner allt jag äter för er för de som är intresserade. Struntar i att det är helg nu, tänker inte frossa mer :S Får se hur jag gör på helgerna och vad jag unnar mig då.
 
 

 
Today I was in the store and bought alot of healthy food. Im almost going to eat the same as today but instead of raspberries I have in my oatmeal and quark Im going to eat blueberries instead. And for dinner Im not going to eat proteinpancakes, instead a healthy and good salad. You can read my dietschedule this weekend and my recipe on my salad :)
Today when we were shopping food I suddenly say a large grose bee on my arm, it stick me and it hurt soo bad! Could'nt stay still for 2 hours. Hate insects and now I definitly hate bees!! Please die! 
So from now on Im going to eat much healthier!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0