Abs are back

Har inte känts som jag sett mina magmuskler ordentligt på ett tag, det där kan ju försvinna välidigt fort såfort man binder vätska osv. Längtar så till imån när jag kan unna mig en stor jäkla påse naturgodis! Har verkligen fått kämpa med att inte köpa något. De gånger jag varit på ica har jag verkligen fokuserat innan jag gått in så jag inte köpt något. Tänker på hur gärna jag vill klara mina rutiner och bli stark psykiskt så jag kan stå emot frestelserna.
 

 
 
I haven´t seen my abs properly in a while, your abs can of course disappear very fast if you for example gain fluid and so on. Can´t wait till tomorrow when I can treat myself with a big damn bag of natural sweets! Have really had to struggle not to buy something. The times I have been at the grocery store, I have really focused before I entered so I have not bought anything. Thinking about how much I want back my routines and be strong mentally so I can resist the temptatios. 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0