Back and biceps

Nu har jag haft mina vilodagar, eller det blev ett cardiopass igår iofs. Nu är det all in som gäller fram till fredag då vi åker till Stockholm. Men det blir bara över dan så 12timmars bilresa på en dag blir inte kul. Vincent kommer va hos Dannys mamma över dan, han skulle nog inte orka den resan. Så får se om resan blir värt det! 
 
Körde rygg och biceps idag, superbra pass med massa energi och fokus :) 
 

 
Now is my restdays over for upcomming week. Only did some cardio yesterday though. So now is it all in till friday! Then me and Danny driving to Stockholm, its 12 hours trip in one day :S Vincent staying home with Dannys mother., its too long trip for him.
 
Train my back and biceps today, going to be sore tomorrow cause it was a great workout with lots of energi and focus :)
 
 




Kommentarer
Elektra

Vad har du för storlek på den där sport-bh:n från Lindex? Verkar bara finnas upp till 75D... Skulle behöva en sport-bh som inte är asdyr men orkar inte åka och prova en massa olika så jag tänkte chansa och beställa nån... :P Har nog ungefär lika stora implantat som du :)

Svar: I den rosa har jag 75D och zebra 70d. Tycker 70d sitter bäst :)
Malin

2014-08-17 @ 19:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0