Back and biceps

Idag fick jag till ett bra rygg och bicepspass! Idag hade jag inget rosa pp mig, nåt är fel haha! Köpte detta linnet på h&m som jag tycker ha de bästa träningstopparna :) Imån kommer det en video från dagens pass! Ha en bra fredagskväll allihopa!
 
 
 
 
Today I train back and biceps! Was a great workout! I haven't any pink clothes today, very rare 😄 I bought this grey top from h&m, love it and fits so good. Tomorrow im going to post a workoutvideo from today! 
Have a great friday everyone! 
 
 




Kommentarer
Jonas

Grymt!! Hoppas du ger flera mammor inspiration till att träna! Lycka till🌹

Svar: tack så mkt! :)
Malin

2014-08-01 @ 19:12:16
Anonym

Hur håller du motivationen uppe? Vill du inte träna med någon kompis?

Svar: Ja de undrar jag med ibland haha. Har nog mest blivit en nästan daglig rutin, att träna har typ blivit som att äta, gör de automatiskt. Om jag är skittrött/irriterad eller va de nu är drar jag ändå till gymet.
Tränar bäst själv men ibland tränar jag med andra, dick väldigt sällan :)
Malin

2014-08-01 @ 22:56:23
Anonym

Hej. Kan du inte göra ett inlägg där du beskriver hur du gick tillväga med att börja med träning. Vad gjorde du först? Vart hittar du motivation o inspiration,och kost, övningar,teknik,musik osv.. Hur ska man lägga upp dagens träning? För.ibland kan jag känna att man får Blackout o kan då tappa motivationen för man vet inte ifall man gör rätt teknik o då tänker man på de o då inte vågar göra de övningar för de kanske gör skada än.nytta..!? Tack på förhand

Svar: Det kan jag försöka fixa nästa vecka :) Ja det förstör ju motivationen mkt om man känner man gör fel eller inte vet hur man ska ta tillväga. När man väl blir insatt och känner sig påläst blir allt mkt roligare och lättare :)
Malin

2014-08-02 @ 12:51:26
Anonym

Ja precis kan du då i det inlägget eller skriva då hur man kan hitta de o sånt ?:)

Svar: absolut :)
Malin

2014-08-02 @ 14:30:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0