Back in shape

Man undrar om man kommer komma i samma form efter nästa barn, om huden vill dra sig tillbaka lika bra. Skillnaden till nästa barn är att jag kommer va mer tränad och medveten vad jag bör äta. Får se om jag orkar träna under nästa graviditet men det är tveksamt haha! Men jag hoppas att jag ALDRIG tappar passionen och motivationen till att träna! Vill aldrig återgå till min svaga och ohälsosamma kropp jag hade innan. Jag va smal men åt verkligen inte hälsosamt nånstans. Menar då innan graviditeten. 
 

 
I wounder if I ever going to get back in shape after my second pregnancy, I hope my skin would go back as good as this time. But the big difference from the first time I was pregnant is that I now know how to eat and train, and I have a more healthy and stronger body than before. So Im more prepare this time. Let see if I continue to workout during the next pregnancy, I don´t think so but we will see :P But I hope I never go back to my unhealthy and weak body I had before my pregnancy!
 
 
 




Kommentarer
Anonym

Är du gravid?:-)

Svar: Haha nej😄 det får vänta några år :P
Malin

2014-08-20 @ 08:53:41
Lina

Du får gärna berätta hur din väg såg ut. Vad du åt, hur mkt du tränade osv. Du har fått mig super motiverat till träning och allt.!

Svar: Hej! Vad kul, tack så mkt ^^ har skrivit hur jag gör i ganska många inlägg, om du vill veta hur jag åt när jag deffade så skrev jag ner allt under katergorin min deff :) tränar styrketräning 5-6 dagar i veckan och gjort de sen september :)
Malin

2014-08-20 @ 18:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0